Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Ολα καλα ^^

Οσο σκεφτομαι πωςς κα9ομουνα κ στεναχωριουνα γ ατομα της κλασης σ!!! 

ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΑΣΣΣ!!!αυτο δν λες??

εε λπν ειμαι ρ!!και γουσταρω αγριαα <3 γουσταρω π ειμαι μαλακς κ κανω μαλακιες μ τ φιλαρακια μ!μαρεσει π λεμε οτι 9 δειρουμε τον αλλον κ κανουμε ανοητες δημοσιευσεις!μαρεσει π κα9ομαι τις νυχτες κ μιλαω γ τ παντα!μαρεσει π εχω ατομα π μ πανε κ μ στεκονται πλαη μ!μαρεσει π εχω κανει νεους φιλους κ κολλητους! μ αρεσει π εχω κανει νεες φιλες κ πολλες κολλητες μ αρεσει π πια ζω τν ζωη μ!

Πες μ? 3ο ή 1ο? δν εχει σημασια <3 σημασιααα εχει π βρισκομαι μ ολους!εχω πολυ καλους φιλους κ στ 1ο!παλιους ;) κ νεους :Δ ειμαι περιφανος γ αυτους!κ ελπιζω κ αυτοι γ μενα!! 
Ειναι τ τελος της ιστοριας <3 κ καταλαβαα επιτελους οτι τν ιστορια δν τν διαγραφουμε!αλλα τν αποδεχομαστε!μα9αινουμε απτα λα9η μας!σ οσους μ εκαναν κακο τους λεω ευχαριστω γτ μ εμα9αν πολλα!σ ολους αυτους π μ εκανα καλο!τους αγαπω!κ σ αυτους π μ μισουν ας σκεφτουν καλα τ μ εχουν κανει! πχ 3ερουν αυτοι ;)

δν υπαρχει αυτο π λεμε τελος :) ειναι απλως μια συνεχεια αυτου π ειχε αρχησει!αλλα τι εννοουμε?? 
εννοουμε οτι πεφτουν τιτλοι τελους γτ ο ηρωας αλλα3ε <3 εμα9ε μεγαλωσε!τ χω πει τοσες φορες κ ομως τρ καταλβαινω τ 9 πει <3 εχετε δει ποτε τν ηρωα ν λεει στ τελος οτι ο κακοςς ητν μαλακς?οχι!!!αυτο επειδη ολοι κρυβουμε καλο μεσα μας!9ελει ομως 9εληση για ν τ αποδεχτουμε !:)

σοφος ειναι αυτος π 3ερει κ δν μ μιλαει <3 <3 ετσι εχω μα8ει!! δν προσπα9ω ν τ παι3ω μεγαλοφυΐα απλως κοιταζω κα9αρα!!
κοιταζω αυτο π υπαρχει κ οχι αυτο π 9ελω!(απο τον doc mas ) 
μα9αινω ν ακουω τους αλλους(ελεναλδα)
μα9αινω ν συγχωρω(λιντιονι <3 )
εμα9α ν ειμαι σκληρος γ ν επιβιωσω(ολικωω)
πως υπαρχουν συνεπιες στις πρα3εις μ(νινα)
πως η καλες στιγμες παντα μενουν ! (εμμι μ ^^)
και τελος πως ολοι α3ιζουν μια δευτερη ευκαιρα(μαργαριτα κ χρι <3)

Να και τι εμα9α σμρα <3
Κάνε αυτό που αισθάνεσαι, εκείνες τις τρέλες που ποτέ δεν σκέφτηκες να κάνεις πράξη, γιατί αυτές είναι που θα μείνουν για πάντα στη μνήμη σου ♥ :) 
(Πωλινιω :) )



ολα αυτα μ εχουν κανει αυτο π ειμαι σμρα ^^ ποτε δν μετανιωνω γ τπτ! γτ αμα αλλαζα κατι δν 9 ημν αυτος π ειμαι <3 <3 σας ευχαριστωω ολουςςςςς <3 μπορει ν μν σας ανεφερα ολους ομως 3ερετε πιοι α3ιζετε κατι γ μενα <3 <3

 λοβ γιου ;*** κ σιγιου!! ^^


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου